default

Tuesday 15 January 2013

Apakah?


                                                     Assalamualaikum

Aku rasa badan aku makin menjadi-jadi semangatnya, kenapa eh? Pagi2 lagi dah cari nasi, apasal weyyy? Aku risau sebenarnya, nak maintain dengan herbalife, mana mampunyaa. adeh T.T

Bila jumpa or terserempak dengan member2 lama, diaorg mesti tanya 'gemuknya kau skrg zuyyin,KNP?'. Nampak tak betapa jujurnya kawan2 aku tuh? Aku nak sedapkan hati, aku pun jawablah 'ehh senang hati, biasalah..' huhuhu sedih wehh T.T



latest pic
2013


                                               apa boleh buat? T.T

2 comments:

  1. jgn risau, semua ni karma tau,,caye ckp akk, nnt yg mngate tu lagi gemuk tau,,=) mcm kwn2 akak, dulu mngate akk bdn da naik, skrg dieorg lg truk,,hehe chill,,

    ReplyDelete
  2. hmm betul juga kan?sabar jelah,hehe :)

    ReplyDelete