default

Thursday 29 August 2013

Life update


                                              Assalamualaikum

Lama rasanya tak update blog, almaklumlah busy sesangat. Alhamdulillah dah masuk sem 6 lepas ni sem 7 and last sem 8 iaitu PRAKTIKUM. Kalau dalam perindustrian, kita panggil praktikal tapi kalau dalam bidang pendidikan ni memang orang akan panggil PRAKTIKUM. Diam-diam dah dekat 2 tahun aku kat unisel ni. Macam-macam dugaan aku lalui, alhamdulillah masih bertahan di sini. :)


Next, ni muka aku selepas menggunakan aura white 3 minggu. Alhamdulillah thank you aura white! ;) Sangat berpuas hati menggunakan aura white ni. Anyone yang berminat, let me know okay, hehe aku tolong kawan je, nak bisnes sendiri, masih memerlukan pengalaman. :p

with my room-mate
kak hani
;)

masa ni nak berbuka kat rumah mak angkat
Ijok
*badan aku macam dipam-pam rasanya


di rumah mak
with housemates
                             Lepas ni nak cari pulak ubat kurus pulak . haaa pun boleh? :p

1 comment:

  1. huyooo patotler putih gebus jek,pakai aura white gupenye=)

    ReplyDelete