default

Wednesday 20 March 2013

Perasaan yang membuak-buak


                                                    Assalamualaikum

Baru-baru ni kan half of my family ke Mekah, buat umrah. Alhamdulillah semua selamat pergi dan selamat pulang. Bila tengok gambar2 nya terasa dalam hati ni ngilu, sedih, sebak, gembira. Semua bercampur menjadi satu. Ya Allah kau permudahkanlah urusan keluargaku untuk ke sana nanti sebagai tetemuMu ya Allah. Aku berharap sangat ibu,ayah dan adik2 aku dapat pergi bersama. :)

dari kiri, yang hensem tu atuk aku, nenek aku, mak cik aku, yang si kecik tu sepupu aku :)
3 dari kanan,tak kenal tp jemaah dari M'sia juga.

berkaca mata tu pakcik dan makcik aku juga
:)

sebelah nenek ku itu, nenek saudara ku
:)
Ya Allah, kau perkenankanlah doaku ini, Sesungguhnya kau Maha Mendengar setiap doa hambaMu, aaminn

2 comments: