default

Saturday 16 March 2013

ujianMu :'(


                                       Assalamualaikum

Hari ini aku betul2 diduga, suatu pengalaman yang tak dapat aku lupakan. Seumur hidup aku, ini kali pertama aku diduga begini. Ya Allah rasa hilang semua roh yang ada dalam jasad aku, melayang entah kemana. SubhanAllah rasa betul2 diri ni dihempap batu.

Apa uolls rasa kalau excident dengan kereta orang? Habis pecah bumper,cermin, lampu kereta orang tu. How do you feel? Inilah apa yg aku rasa sekarang ni.!!!

                            Apa yang perlu buat sekarang ni?

2 comments:

  1. akak pernah alami cmni,,tp langgar tianglah, xlibatkan kete org lain,,balik umah terus tekedu nk ckp cmni ngn abah akak,,

    akk faham rasenye cmne tu zuyyin

    ReplyDelete
  2. takut kan?tak pasal2 duit ptptn bayo ganti rugi,melepas nk mkn sodap2 :p

    ReplyDelete