default

Sunday 2 June 2013

ex-classmate wedding :)


                                                   Assalamualaikum

Sebelum tu TAHNIAH Pn Zaidatul Ashikin dan suami ,heee bila kawan dah kawin ni aku rasa macam dah tua. ihikk. Zaidatul ni classmate aku masa form 4 dan 5. Masa tu semua bdk2 class ingat aku dengan encik kekasih sampai seru dulu. Sebab aku dlu assistant monitor kepada encik kekasih. Maknanya yang bawah2 tu anak buah ler, haha :D Anak2 buah pun dah kahwin,ketuanya x sampai2 seru lagi. Insha Allah doakan je yang baik2 ye :')

kami :)

ehhhh? ihikk

seriously lawanya dress kau zai oiii


jahat encik kekasih senyap2 je dia

ehhh lagi sekali ihikkk

:)

haaa anak buah aku jugak ni,
dalam diam berdua ni

1st capture

2nd capture

3rd capture

4th capture
bila nak ready pun xthu lah
hehe

kwn2 sekelas masa form 4 & 5

ni kwn aku dari tadika sampai sekarang
love you syaii
:)

:)

kwn baru
HAHA

amboi kemainn
 berdua ni

with farah :)

aku pun tak tahu apa yg lucu sgt masa ni
hehe

kami
:)

iklan colgate

sebelum beransur
sempat lagi

:)
Masuk je dalam kereta, masing2 senyap je, masing2 penat dah. penat bergambar. hehe. Apa pun best sangat walaupun tak semua ex-classmate yg datang. Tapi boleh dikatakan small reunion laaa~ hehe ;)

                                                   publish!

1 comment: