default

Sunday 2 June 2013

semester break


                                                      Assalamualaikum

Dah lama tak update blog, rasa macam dah berabuk je,shuhhh tiup habuk sikit,hehe. Btw sepanjang semester break ni,cuti aku beralih angin sikit, aku balik Johor, aku jadi babysitter anak makcik aku si FIRAS a.k.a cousin aku. Memandangkan kebetulan cuti sekolah kan? Encik kekasih pula tengah busy L.I sampaikan birthday 25 Mei hari tu, aku pun takde pegi mana2. Just wish dari jauh je,hehe itu pun dah memadai. Hadiah kena besar tu sebab lambat kan? Hmm diam tak diam dah sebulan cuti, minggu depan nak masuk balik, ahhh cepat betul masa T.T

Patah balik cerita si Firas, alhamdulillah sepanjang aku jaga dia, jadi rapat sampai sekarang aku rindu sangat dengan dia. kakak rindu firas :'(

bila kakak pegang hp mesti ddk depan kita
ingat kita nak ambil gambar dia letteww

bila nak bukak helmet, mesti panggil kakak

action je lebih adik ni

setiap petang berjalan sama2







                                               kakak rindu firas :'(

No comments:

Post a Comment