default

Monday 12 November 2012

Eyda weeding


                                                       Assalamualaikum

Haaaa ni sambungan entri yang lepas. Ehem excited nak cerita,sebabnya kawan aku kahwin bebbb,kawan aku kahwin!!! *sambil melompat kegirangan* kalau aku kahwin,mcm mana ntah excitednya, mesti over gila. :p ehem-ehem elok sikit zuyyin oiii,mak mertua rejected nanti. =.= ok *cepat-cepat duduk bersimpuh dengan sopan sambil melemparkan senyuman paling manis sekali .HAHA

Sebelum bertolak pukul 10 a.m tu, awal pagi lagi pukul 6 a.m aku dah bangun, sediakan breakfast, mandi, solat. Bukak radio kuat-kuat sambil iron baju. Kemas baju mana-mana yang patut,sebab malamnya ayah aku nak jemput balik.

Pukul 10 a.m dah siap-siap,masuk barang-barang dalam bonet kereta sambil tunggu member yang lain. Sebab kitaorang konvoi 3 buah kereta. Pukul 10.30 a.m, bila dah kumpul semua, barulah gerak sama-sama. Dari UNISEL Kuala Selangor nak ke Banting 2 jam yea uolls. Aku ingat 1 jam dah boleh sampai, maknanya kena salah kan peta dalam kad :P

:)

mana diaorang niiii?

bila excited,so keluar pun mesti la awal kan?
sibuk call member2 yang lain
cepat la weiiiii!
Memang dugaan la nak ke rumah eyda ni tau, aduh jauh sangat, sakit montot. Dari Kuala Selangor lalu Shah Alam lepas tu lalu pulak Klang dan akhirnya sampai Banting. Dengan sesat2, dengan kereta member mati tengah jalan. Fuhhh semagat~ tapi alhamdulillah akhirnya lebih kurang pukul 2, selamat sampai ke rumah eyda :)

no caption yaww

senyum gadissss~
             

                     sebelum masuk rumah pengantin, kita camwhore dulu~
                            tengok je la eh gambar, malas nak add caption~














Dah puas bergambar,jom serbu khemah pengantin. Perut masing-masing dah keluar macam-macam irama lagu. Hahaha masing-masing tak senonoh perangai. Apa lagi,jom makan~ lauk pun sedap-sedap belaka, lauk orang jawa, memang selera tekak aku. awesome!





Dah kenyang-kenyangan, baru lah masuk rumah pengantin, sesi bergambar bermula. Aku rasa rombongan kitaorang paling kecoh sekali, gelak hu ha hu ha, sampai orang dapur pun menjengah tengok kitaorang. tak matured langsung, malu pun ada aku. Tapi itulah hakikatnya tak boleh nak kawal sebab happy sangat member kita kahwin ohhhh!!


ambik berkat jap~
*ohhh muka ku yang berminyakkkk!







Dah puas bergambar, tiba masa untuk undur diri. Bajet2 masa je ni sebab ada lagi tempat masing-masing nak singgah,alang-alang dah keluar kan....;')

Actually banyak lagi gambar, tapi ni yang boleh dikeluarkan. Selebihnya biarlah menjadi koleksi peribadi, chewahhhh bajet macam lawo jeeee :P

tsk tsk tsk
sedih kawan kita dah jadi milik oang.
Eyda happy dah jadi milik si abang
:)

sempat bergambar dengan banner
kenangan~
:)
        Ok semua masing-masing berpecah bergerak menuju ke destinasi masing-masing~


captured by : yana
thanks sis,nice capture
:D

lagi .....

dan lagiii .....

Selesai kat rumah eyda pukul 3 p.m so ada masa lagi sebelum ayah aku nak ambik kat Unisel, so ke mana kami berempat? tungguuuuu entri akan datang~ ihikkks


                                                           till then~





2 comments: