default

Thursday 14 February 2013

cuti mid sem.

 
                                                       Assalamualaikum

Fuhhh lama rasanya tak menaip, almaklumlah busy. Sekarang duduk kat luar (tak duduk kat hostel lagi) memang susah sebenarnya. Lagi2 rumah sewa aku tuu ceruk nun terpelosok hujung dunia, mana lah nak ada line internet.

Okay itu bukan cerita aku untuk kali ini, actually sekarang aku tengah cuti mid sem, encik kekasih pun cuti juga sempena Tahun Baru Cina. Jadi kebetulan dia nak balik kg, jadinya aku pun ikut laa.hehe orang dah ngajak, ihikkk :D (peristiwa ni 3 hari yang lepas)

Alhamdulillah family dia semua baik2, best suasana kampung Lambor Kanan, Perak. Kat kg aku takde sawah padi, bila sampai kat kg encik kekasih, aku jadi jakun sekejap. sejuk je mata memandang. Tapi tak sempat nak capture gambar sawah tuuu.  T.T



Aku sampai pun dah petang around 6 p.m macam tu, sampai2 je terus tangkap budak kecik ni, adik sepupu encik kekasih (hadziq), melayan dia sampai ke malam. Esoknya pagi2 ke Teluk Batik. Abah (panggilan aku kepada ayah encik kekasih) yang bawak kitaorang semua. Mak (ibu encik kekasih) tak ikut masa ni. :)


with adik sepupu encik kekasih
:)

candid.


abah dan bad (adik encik kekasih)

;)

capture by kak wani
(kakak encik kekasih)









  Banyak gambar kat Teluk Batik jee, gambar yang kat rumah banyak gambar2 aku dengan si kecik tuu jee.








Comel kan budak kecikk tu? Aishhh ikutkan hati nak culik bawak balik jee,haha :D 3hari 2 malam kat kampung encik kekasih memang awesome! Banyak lagi gambar, tapi tak sanggup nak menunggu lagi upload gambar, lambat sungguh! Gambar kat atas ni pun 1 jam nak upload, fuhhh betul2 memerlukan kesabaran yang tinggi. Takpelah finally dapat juga post entri ni :) selamat membaca :)


                                                             PUBLISH!

No comments:

Post a Comment