default

Tuesday 26 February 2013

Malang yang berbau..


                                                    Assalamualaikum

Tersebut la alkisah, minggu lepas aku and beberapa orang yang lain ditugaskan untuk ke sekolah. Ada kena buat reseach sikit. Memandangkan kena kejar time budak2 masuk sekolah pukul 7 pagi, so pkl 5.30 pagi lagi iolls dah gerak daripada Unisel. Aku bawa satu kereta, kawan aku bawa satu kereta. Sebab kitaorang berlapan semuanya so empat orang satu kereta. Kereta aku kat depan. Jalan awal pagi memang sesak sikit sebab masing2 nak pergi kerja. Masa aku tengah drive tu, tengok belakang kereta lagi satu tu hilang. Dalam hati aku, mungkin terlepas kot tapi takpelah aku jalan slow2.

Tiba-tibaaaaaa diaorang call cakap kereta meletup, fuhhh tak menjajau aku nak U-turn balik, homaiiii  takut gila aku. Sebenarnya takde la sampai meletup cuma temperature naik, tu yang berasap sikit kereta. Nak isi air, takde langsung bekalan air dalam kereta. Masa tu pun dah nak sampai ke sekolah, 3 jam tunggu owner kereta datang. Pengajaran yang dapat diterapkan hari ini ialah kalau nak travel jauh2 tu, please bawa air yang secukupnya okay?

sesak gara2 kete kita problem
dugaan~


kelam kabut dibuatnya
=.=
sempat lagi pose
:p

ada seorang hamba Allah yang tolong
thanks abg.
dalam masa 3 jam tu ni abang ni org pertama yang tolong
:)

stress tapi mampu lagi tersenyum
:)




Walaupun lambat, tapi iolls sempat siapkan tugasan walaupun lambat. Alhamdulillah, mudah-mudahan dengan dugaan ni, semua subject we will get A+ aamenn :)


*tak lupa juga thanks to teacher wani (kakak encik kekasih) yang banyak tolong iolls sepanjang tugasan dijalankan. peace no war :P


No comments:

Post a Comment