default

Monday 24 September 2012

Demam

                                                              Assalamualaikum

Tajuk kat atas, memang mengada-ngada macam nak minta penampar kan? Tapi serius actually aku dah mula menunjukkan simptom untuk demam laa. Ahhh kepala dah bagi hint berdenyut-denyut. Lagi rasa lemah bila menghadap assignment berlambak. Fuhhh dugaan sungguh ~

Aku rasa ubatnya ialah Iphone 5 kot, kalau ada orang hadiahkan kat aku ni, semua sakit hilang. Haiiii aku minat gila sekarang dengan gadjet daripada Apple ni. Oohhsemm !


sumber : miss google
the latest model iPhone 5
lawa beb !!!
Tambah-tambah lagi casing dia pun macam-macam design, lagi buat aku tak keruan, harga market phone ni sekarang almost RM1000++. Okey fine duit tu boleh back-up aku untuk satu sem, so jangan nak verangan ehh zuyyin, stop dream !


                                                                        sekian.


No comments:

Post a Comment