default

Tuesday 25 September 2012

Surprise Birthday

                                                           Assalamualaikum

Berapa kali kau nak sambut birthday zuyyin? Eeehhh kejap-kejap lekkk luuu, haha actually ni birthday kawan kak susi a.k.a housemate aku. Aku pun main join je, tak terlibat pun sepatutnya, tapi buat-buat terlibat saje nak membantu.*boleh pulak macam tu kan? Aku dengan yana a.k.a roommate aku tolong jagakan barang jeee, setting tempat sebab gajinya dapat makan-makan. *siapa tak nak kan? haha :D then kak susi and the geng memulakan operasi untuk surprise untuk kawannya itu*barang wajib mestilah tepung gandum+telur+air etc.

sempat pegi tesco lagi sebelum small party
dijalankan,muehehe :D


black forest cake
so yummy :P

dah siap-siap untuk 'operasi'
muahaha :D


setting tempat.

yang pakai spek tu kak susi a.k.a housemate aku
excited gila dia nak buat benda ni semua
:D

ok shhhhhuu siapa yang gemuk tu?
so senyap !
*memerhatikan diaorg berkejaran baling tepung
happy birthday
kak oyen :D

yeayy terkenaaaa
:D

kak, meh pandang sini nak ambil gambar!
sekali kat belakang diaorg buat projek
sorry kak oyen !
haha
:D

kak oyen make a wish
:)



si yana yana
penggemar kek yang tegar
muahaha :D

Lepas borak-borak semua, pukul 12 lebih baru naik, bersihkan badan dan naik tidur. Sebab esok pagi ada class. Apa pun awesome sangat tadi!

Aku risau actually berat badan naik mendadak, kena pertimbangkan untuk beli produk dari herbalife ni, suggest dari dealernya a.k.a kawan aku sendiri. haaa nak beli ke taknak, nak beli ke taknak~*fikir banyak kali. Bukan apa, mahal woooo benda tu.hmmm~

               
                                                                      till then~

No comments:

Post a Comment