default

Tuesday 25 September 2012

Mandarin Class

                                                       Assalamualaikum

Sesuatu yang baru buat aku untuk subject Mandarin ni. Ikutkan hati tak berkenan nak ambil tapi memandangkan most of classmate aku ambil subject ni, okey aku pun ikut juga *macam takde pendirian kan? Sebab dulu aku masa kat KPTM pernah ambil arab, so kali ni test yang lain lah *boleh pulak test-test kan. First class hari ni, terbelit-belit lidah aku untuk pronouns word by word, muahaha :D Yang aku ingat ni hao ma. itu jeee. Ahhh macam mana nanti tutorial aku nak menyebutnya? :P

beli buku untuk rujukan
:)
the basic of fonen mandarin.

siap translate,takut lupa
haha :D

                                                       

                                                                    sekian~

No comments:

Post a Comment