default

Friday 14 December 2012

geramnyaaaa!


                                                  Assalamualaikum




Julia Perez? Siapa tak kenal kan? Perempuan yang suka tayang peha dengan ketiak dia secara percuma. siapa setuju dengan aku? Aku pelik betul dengan production yang ada kat Malaysia, ada juga yang ambil pelakon dari sana? Tak cukup lagi ke pelakon yang ada kat Malaysia ni? *Terus tak minat Baim Wong dah*

Aku dulu memang selalu layan sinetron indon ni, tapi sekarang dah malas dah. Naik menyampah tengok iklan cerita diaorang kat astro tu, lagi-lagi masa sinetron Nada Cinta tu. Na na na nada cinta. . . Nyanyi pun gagap, benci aku! =.=

To Julia Perez, i want to you know that jangan la buat kesimpulan melulu dong. Kau khatam dulu drama-drama yang ada kat Malaysia baru la boleh buat simulasi okay? (:

Kalau macam tu, aku pun nak tepek la kesimpulan untuk sinetron indon ni : CERITA INDON NI MESTI ADA SCENE . . . . . 

# watak perempuan yang mata bulat-bulat, make up tebal tu mesti jahat. *BENCI AKU!

# penjahat senang-senang je dapat menyelinap masuk balai/ hospital then menyamar jadi doktor/nurse/polis   *BENGONG!

# Banyak-banyak cerita mesti kes tertukar anak. Asyik-asyik tu je. *TAKDE CERITA LAIN KE WEY?

# Orang kaya benci gila-gila kat orang miskin lepas tu dan2 fall in love *NTAH PAPE!

# Mulut ternganga lepas tu cakap sensorang, lama pulak tu scene gitu *GILA!

# Dalam satu family tu, mesti salah seorang anak dia, anak angkat *ANNOYING!

# Episod nak panjang-panjang je, setahun tak habis-habis * SO BORED!

                                          ikhlas : cik zuyyin (:


Moral of the story, kalau nak cerita memang banyak lagi aku nak komen. Tapi tv kat Malaysia ni bersepah-sepah muka pelakon dari seberang. Tension betul aku! Apa pun sokonglah industri kaca tv Malaysia!!!!!
eehhh?








4 comments:

  1. bajet jek,padahal cite indon tu memg karut jek,,huh pasni benci nk tgk sinetron

    ReplyDelete
    Replies
    1. geram kan? sama-sama kita benci sinetron!

      Delete
  2. tahu takpe,biar kita sama-sama boikot!

    ReplyDelete