default

Friday 14 December 2012

kenapa ehh?


                                                        Assalamualaikum

Lately aku rasa nak marah je, masalah kecil pun aku rasa macam besar . Pantang ada yang tak kena depan mata aku, aku mesti nak mengamuk. Cepat je mata aku nampak, macam speed track pun ada. Aku pun tak tahu kenapa? Bila dah datang perasaan begini, kepala terus migrain. aduhhh sakit betul T.T

Rupa-rupanya, alkisahnya, dan sebenarnya aku kena migrain teruk gila. Macam budak kecik pun iye, buat tu tak kena, buat ini tak kena, semuanya tak kena. Tapi terima kasih kepada housemate tercinta kerana memahami coz what diriku begitu berharga *eehhh lari topik pulak HAHAHA

makanan orang sakit
terima kasih ija,yana,dila
:')

dengan cool fever nya
so cool~

                           sekarang jam pukul 3.00 pagi, ok dah la sambung tidur balik.
                                                            publish!

2 comments: