default

Thursday 6 December 2012

lepas geram?


                                                       Assalamualaikum

Sememangnya minggu exam adalah minggu yang sangat membebankan kepala otak dan seluruh anggota badan. Letih ohhh, mata tak tidur, badan tak rehat, otak berfungsi setiap masa, perut tak menentu waktu makan, langsung tak ada masa rehat. kesian kan? T.T

berterabur~


sebelum masuk ke hall, berjuang ke medan peperiksaan,
kita camwhore dulu
hoho



muka masing-masing stress~
hua hua hua


gelisah aku orang pegang buku,
aku pun nak pegang jugokkk~


:D
Balik jawab exam, terpaksa beratur panjang pulak untuk booking hostel, aiyooo penat gila 3 jam beratur semata-mata nak booking rumah wehhhh~ T.T


ni bukan beratur untuk beli baju ehhh.
*abaikan baju-baju tu.
:p


Aku dan 3 orang member yang lain sepakat, apa nak jadi, jadilah! Tak tahan dah ni. Balik siap-siap kita ke Kuala Selangor. Buat apa? Apa lagi, karokkk la. gila. esok ada paper, sempat lagi nak karok bagaiiii~ aku ikut jee, nak karokk tu memang tak la kann.. muahaha :D

:)

our coursemate as a driver
muahaha
:D

ija

muka penat memasing~
:P



ohh muka aku yang berminyak~

tangkap feeling habis
haha

dan lagi..







                    Aku tak nyanyi ponggg~ cuma jadi photographer tak berbayorrr je. :p















Aku tahu mcD ni kita sepatutnya boikot, tapi aku betul-betul teringin gila nak makan mCchicken dia. Sekali ni jelah makan, lepas ni tak dah. T.T

Dah kenyang, balik. Sampai kat rumah, siap-siap bancuh kopi pekat. Berjaga lah mata awokkk. Esok ada lagi paper wooiiii~ ni hao ma, wo hen hao je lah :'D

                             
                            sekian terima kasih sudi membaca entry yang agak bosan ni
                                                                    :')

No comments:

Post a Comment