default

Tuesday 18 December 2012

Random


                                                Assalamualaikum

Bila duduk-duduk kebosanan, aku mesti bukak balik album lama-lama masa zaman muda-mudi dulu. Ahh alangkah bahagianya dapat diulang kembali kenangan itu. Alhamdulillah dulu aku ada ramai kawan yang agak gila-gila, yang boleh masuk air sama-sama dengan aku. Seronok sangat. Zaman paling best sekali masa form 5 lepas habis spm tu. Kerjanya berjalan, melepak, bershopping. Benda yang membazirkan masa dan duit tulah kerja kami. Apa boleh buat? HAHA

                                             ni zaman lepasan SPM :D










                                         
                                      ni zaman masa kat kolej dulu-dulu :P
















Pantang bila takde class, ada je aktiviti yang nak dibuatnya. Paling wajib bergambar. Mana-mana pun jadi. Yang penting ada kamera, semua aktiviti jalan kerana setiap gambar ada lagunya. ehh? =.='












Banyak lagi gambar, kalau upload sampai minggu depan tak habis-habis lagi. HOHOHO Ahhh rindunya kat mereka semua. saya sayang kawan saya! RINDU ! RINDU! RINDU! *touching kejap tsk tsk tsk :'(

2 comments: