default

Thursday 31 October 2013

E-day

Assalamualaikum

selamat bertunang Along & Abg Hafifi!!!

Okay ini 2 minggu lepas punya cerita, aku ikut Dila balik kampungnya ke Gerik. Along (kakak kepada Dila) bertunang. Seronok sangat pergi sana. Family Dila semua baik2 belaka. Sampai sekrang aku rindu nak ke sana tau. T.T

Along pun sempoi lepak2 dengan kitaorang . Aku rasa dekat sangat dengan family Dila padahal baru first time tu aku datang. huhu

Hari jumaat pukul 2 petang bertolak daripada rumah sewa terus ke Gerik. Pukul 7 malam baru sampai. Sebab banyak singgah kan, Ija drive, aku tidur je kat belakang. hehe. Sampai je sana, salam2 dengan family Dila, mandi2 solat terus pergi pasar malam gerik. Tempat pertama yang dila bawak di Gerik. Best kat sana macam2 ada, boleh tahan murah jugak kat sana. Balik tu makan2 dulu terus ke dapur menolong apa2 yang patut, aku dila dengan ija tidur pukul 2 pagi buat kek hantaran.

                                        HARI 1 :  JUMAAT
wahhh ni lebih daripada pengantin nihh
:p
semangat tau!
haha
Teringat malam sebelum pergi Gerik, cari kedai bunga beli bunga tangan tu untuk Along. Seluruh kuala selangor mencarinya. Alhamdulillah dapat juga, kena dengan warna pelamin.hehe

                                      HARI 2 : SABTU
lawa kannn?


hujung kiri tu kak pika (kawan along)
ija,dila,aku and dila
;)




tudung coklat tu sepupu dila


baby tu pun sepupu dila
:)

sesi menyarung cincin

alhamdulillah selesai

tahniah along!
:)

abg hafifi & along

berbalas-balas pantun


hujung biru tu acik (adik bongsu dila)




haaa ni anak siapa pun aku tak tahu
aku main pegang jee
haha

phewittt





berangan jap~

mak long suka buat lawak
gelak je aku dengan dia
hehe
rindu aku dengan mak long
mulut dia bising jeee~

Hari ahad ptg lepas zohor pun bertolak lah kami balik. Semua lauk2 kenduri kita bawak balik. 
Terima kasih Dila sekeluarga mengundang
merasa aku ke Gerik hehe
;)

PUBLISH!

No comments:

Post a Comment