default

Monday 28 May 2012

Happy birthday to me !

Gambar hiasan semata-mata
introduction



Nak menunjukkan betapa rakusnya aku makan :p

                                                        ehem, ehem  Assalamualaikum

Hi rakan-rakan yang cantik lagi kacak. Firstly aku nak ucapkan terima kasih buat rakan-rakan yang wish birthday aku minggu lepas iaitu pada 25th May jatuh pada hari jumaat. Alhamdulillah mudah-mudahan aku diberi tubuh badan yang sihat, dimurahkan rezeki, bahagia selalu. Amin. (doa untuk sendiri)

Yes tak lupa juga encik kekasih yang sudi belanja makan, belanja itu, belanja ini, macam-macamlah. Terima kasih juga bawa jalan-jalan, naik kuda, berdiri je kat kaunter pawagam tuuuu, HAHA, and for everythings. Mekasih lain kali belanja lagi okey. =) To yana a.k.a member sebilik aku, thanks kek yang tak diduga itu. nice kejutan itu, terharuuuu ;')

hai berapa pulak la aku kena bayar ni
si zuyyin ni nak makan tempat mahal je
HAHAHA
pilih jangan tak pilih
orang belanja yawww 
Sedapnya menjilat ibu jari
abang, belanja lagi boleh?
hehe >,<

Lepas makan-makan, singgah sekejap dekat Mall beli hadiah, from him atas request aku sendiri. HAHA. Best gila, boleh tak, birthday aku tu tak berganjak harinya? Boleh minta macam-macam. hew hew (ketawa gedik) Ohh yea, uolls perasan tak masa makan kat pizza, baju encik kekasih tu merah, bila scroll gambar di bawah, bertukar sudah! magic tak?

Ada cerita di sebalik kisah itu. Masa nak on the way beli hadiah tu, ternampak laaaa t-shirt warna purple tu. Kebetulan sama colour dengan baju aku, kita pun belilah , baru nampak sweet&charity kan? HAHA


yeay dapat handbag baru !
thank youuu <3

=)
naik kereta kuda, best !

MOHAMAD AMIRUL IKHWAN :)

see betapa excitednya aku nak naik!
:D
bajet hensem leteewww :p
tudung aku tu buat slekkk gambar je
menci tauu!

:')

peace yawww :D


Lepas round-round naik kuda tu, terjumpa si Yana, room-mate aku. Surprise untuk aku katanya, dia bawa kek yang kiut-miut. Thanks yana, aku sayang kau. Patut la asyik BBM aku je tanya kat mana. Aku nak dating berdua dengan amir, sibuk je dia ye. Nakal! hehehe ;')



i loike, thanks yana
:)

sekali lagi tudung aku!
spoilllll

yana & encik cokolat
bila lagi ???

yana punya keje la ni suruh amir suap aku

aku pun balas dendam lahhh!
ibu kata, ibu suka gambar ni.
hmm sebab aku comel, aku tahu
kuang2

sweet :)
                Lepas makan, kita tengok movie tangkap muat je sebab dah lewat petang sobs sobs :'(

hensemnya hero dia :')

wah..wah dia naughty !

:)

serius je muka, ajak balik lettew
dah penat,cian dia 
Lepas betul-betul penat, baru la diri terasa nak jumpa jalan balik rumah. kihkih kalau tak, tak ingat pulak jalan nak balik rumah. Alhamdulillah, aku happy sangat tak terkira. Terima kasih awak for everytings :)
                               

senyum tak perlu kata apa-apa
:)

                                                  sekian, terima kasih kerana sudi membaca :)




                                           



                             

2 comments: