default

Tuesday 29 May 2012

terima kasih awak!

Now encik kekasih tengah cuti semester, so senang la aku nak ulang-alik dari unisel, coz dia boleh hantar ambil aku. Hew hew hew :) Ada satu cerita, actually dari rumah aku nak ke unisel ni agak jauh la jugak, 1 jam lebih. Uolls bayangkan encik kekasih dah sampai simpang unisel tiba-tiba aku teringat aku lupa bawa MATRIC CARD !! Aku dengan cemasnya, tak tahu nak buat apa. nak cakap, takut kena marah. hehe, tapi benda tu penting sebab dah la aku ada presentation.ohh OMG!!

ehem2 aku berdehem dulu sebelum memulakan bicara, aku tawakal jelah, nak marah, marah la. Aku tak kisah.''awak....saya tertinggal matric card''. Si encik kekasih pun ''WHATTT?!!''


hohoho, aku buat muka sedih sikit biar dia rasa kesian. Alhamdulillah menjadi hehehe ;') terpaksa la patah balik.
Nasib baik dia okey sebab apa, sebab aku belanja makan, duit minyak, tol etc. Semua saya bayar okey, haha :D apa pun terima kasih, sayangggg dia :)

seriusnya muka dia
hohoho




                                                                    selamat membaca :)

3 comments: