default

Thursday 24 May 2012

Milo

Rata-rata bila aku tanya kawan-kawan aku, kau suka minum air apa erk? Jawapannya mesti M.I.L.O . Tak kisah la milo ais ke atau milo panas. Bagi aku la kan, aku tak berapa minat sangat. entah la kenapa. Agak masa ibu aku mengandungkan aku, selalu sangat minum milo. Bila aku dah besar ni jadi muak tengok milo. HAHA.  Tapi kalau  MILO TABUR kalau kat kedai mamak tuuuu,aku layan la jugak sikit. Tengok keadaan juga la, kalau betul terasa nak minum baru aku minum. hohoho XD


sumber : miss google
ni diaaaa milo taburrrr satu, annnneeee !
hua hua hua



                                                                         TAPIIIIII                            

kalau milo macam ni, aku suka bhaaannngattttt! uolls pernah tak buat 'choc keras' sendiri? Biasanya budak-budak hostel macam aku ni memang akan jadi favourite bila dapat makan 'choc keras'. Caranya mudah sahaja. Pernah nampak kan milo paket-peket tu. Buka suis iron, lepas tu uolls lapik dengan kain nipis, then iron la benda tu ulang-ulang sambil terbalik-balikkan dia sampai keras. Bila dah rasa betul-betul keras, sedia untuk dimakan.opsss sebelum itu, matikan dulu suis seterika okey. Nanti tak pasal-pasal rumah terbakar dek terlalu nak buat 'choc keras'. Tak ke naya tu namanya? :D


sachet macam ni laa
try la buat kat rumah
:')
sedappppp.

SELAMAT MUNCUBA!

No comments:

Post a Comment