default

Monday 21 May 2012

Stail tudung

Zaman sekarang tudung macam-macam 'fesyen'nya. Kadang-kadang pelik juga 'style'nya.Kalau pergi kat Jalan Tunku Abdul Rahman (TAR) tu macam-macam jenis tudung dijual.Macam-macam nama ada such as Karipap Cinta lah, Polka Dot la, Hana Tajima la.(betul ke aku sebut ni? ) Semua ada, semua lawa-lawa. Harga pun lawa-lawa juga lah kan. Kalau nama pun pelik-pelik, stail pun pelik-pelik lah. Bagi aku cukuplah berbawal je. Malas nak lilit-lilit bagai.
aku lebih selesa begini :')

gambar masa form5
nampak sangat muka pelajar
:D

Di sini aku bukanlah nak cakap orang yang ber'shawl' tu tak boleh ber'fesyen'. Depands on individu itu sendiri la kan? janji kita selesa dengan apa yang kita pakai. Aku pun pernah la cuba pakai shawl-shawl ni tapi tak sesuai dengan bentuk muka aku. Bulat kemain :')
gambar setahun yang lepas
banyak memori gambar ni
:)

tahu pipi saya bulat
alhamdulillah
aku bersyukur :)

Kalau ditanya, ''siapa orang yang cantik pada kamu yang manis apabila berselendang atau dalam 'english'nya shawl-shawl gitu? Dengan pantas aku jawab kak Fatin Liyana !!


                                                              siapa itu FATIN LIYANA ?

inilah orangnya :)

Aku suka sangat bila kak Fatin Liyana (blogger juga) pakai tudung. Aku suka sangat baca entri daripada beliau. Pakai apa pun tetap cantik. SubhanAllah indahnya ciptaan Allah :)

i love her style <3



sumber : miss google
nampak kan without makeup pun
terserlah 'neutral beauty' beliau
ohsemmmm :)



                                                              terima kasih sudi membaca :)


                              

No comments:

Post a Comment