default

Monday 21 May 2012

seindah sakura :)

                                               

                                          Siapa menonton drama Seindah Sakura ?

                                                             Alah kat tv 3 tuuu,mesti tengok kan ?

Aku tak pernah 'miss' drama tu. Sedih kan kehidupan syakira yang hidup tanpa bapa. Ditinggalkan maknya yang bekerja di bandar. Tinggal dengan 'onyang' yang dah uzur. Aku selalu bayangkan kalau aku berada di tempat Syakira tu. Nak dapatkan makanan terpaksa kerja dahulu dengan gaji tak seberapa. Tapi alhamdulillah aku bersyukur kerana aku cukup kasih sayang dari family aku, cukup makan minum . Tengok drama ni, Encik Ameer selalu cakap 'awak ni emosi sangat kenapa,cengeng !' katanya. See sampai hati dia cakap aku sedemikian ? Uhuk (lap air mata kejap) ;'(Tapi betul lah kata orang, ''bersususah payah dahulu, bersenang-senang kemudian''. Kehidupan Syakira akhirnya bahagia, happy ending okey. Eh mana aku tahu ? Mestilah aku tahu sebab dah baca novelnya hew hew :')





Aku ada novelnya
siapa nak pinjam, calling-callling yea
:')

No comments:

Post a Comment