default

Friday 10 August 2012

Happy Birthday Farah :)

                                                        Assalamualaikum
                     
                                                    okey kita nyanyi dulu :)
                                               
                                              Happy birthday to you...

                                                        Happy birthday to you...

                                                       Happy birthday to Farah...

                                                         Happy birthday to you...



Entri ni khas buat kawan aku dunia akhirat insyaAllah, Nur Farahani binti Mohamed Fadzil. Untuk pengetahuan uolls yea, aku kalau bab-bab tarikh birthday, nombor telefon memang aku susah nak ingat. Asal berkaitan dengan nombor, memang susah nak melekat dalam otak aku. Well, kawan-kawan aku semua sedia maklum bahawa aku dengan subject Math tak pernah ada hubungan yang baik. Birthday Farah pun aku perasan masa aku belek-belek gambar dalam lappy. ishhh teruknya kau ni zuyyyiiiiinnnnn. So untuk membalas kejahatan aku ni, aku buat special entry untuk kau. sweet tak, sweet tak ? ^,^  *pleaseeeeee angguk beb!

masa konvo tamat form 5
*teringat masa pergi jalan TAR dari pagi sampai malam
cari baju :D

zaman sekolah kita dulu
*kalau bergambar,bagi kat kita, laju jeee



zaman kita sekolej dulu

gambar kita bersama


moment makan sama-sama

masa lapang kita dulu
misi kuruskan badan
*tapi aku tak kurus-kurus pun

shopping sama-sama


birthday kau tahun lepas
*penat tau nak rahsiakan daripada pengetahuan kau
(surprise) haha :D

Dan sebenarnya ada banyak lagi moment-moment kita bersama kan farah? Tapi saja je taknak capture, we share everything dulu kan? Seriously aku tak pernah lupakan semua tu. Aku nak delete semua mimpi buruk kita dulu. Aku nak buka buku baru, and aku ikhlas dalam friendship kita kali ni. Aku jujur sedalam-dalam  lubuk hati aku. Aku harap kau pun rasa apa yang aku rasa. *sambil kesat air mata dengan hujung baju yang aku pakai T-T   Ehhh jiwang pula aku tetiba.

okey nopp, apesal terbabas jauh aku ni? haha :D Actually aku nak wish happy birthday kat kau, semoga panjang umur, dimurahkan rezeki, ditetapkan imannya, sukses dalam apa juga bidang yang kau buat. Keep your fit, keep healthy okey ? Tahun ni, sorry tak dapat nak celebrete birthday kau. Setiap kali birthday kau, aku jeee menyelit so biarlah kali ni aku undurkan diri. *nada macam merajuk jee,haaha. Bukan apa, masing-masing ada komitmen masing-masing, life sendiri. Aku busy, kau free, Kau free, aku busy. Nak dating macam dulu pun, takde masa. :)

Last but not least, aku sentiasa doakan kebahagiaan kau. Aku sayang kau sebagai sahabat aku dunia akhirat. Kau bahagia, aku pun turut bahagia beb ! :) Raya nanti,singggah la teratak aku,sudi-sudi yea. :)



eeehhhh apa benda ni?
LOL :P






2 comments:

  1. untunglah FARAH special post to ...
    Aku pun x dpt :(

    ReplyDelete
  2. tahun depan aku buat ehh? janganlah sedih-sedih, muehehe ;)

    ReplyDelete