default

Friday 3 August 2012

Masalah lagi =,=

                                                                 Assalamualaikum

Ahhhh sekali lagi, masalah baru timbul. Kecoh dekat wall group aku, BAKI PTPTN TINGGAL RM100 jeee? Aku tak tahu apa masalah UNISEL ni? Sepatutnya, lepas buat calculation baki kami sepatutnya RM 875.30. So berapa jurang jumlah kat situ? Geram tak? Member-member aku yang balik UNISEL semalam, tak dapat kunci sebab office tutup, even mereka dah bayar dah pun duit pendahuluan hostel yang mereka NAK KAN SANGAT TUUUU. Siap lekat notis kat pintu depan, staff cuti sampai raya. Haiiii awal betul uolls cuti raya yea? Boleh sue kalau macam ni tau. Errr kami sebagai student rasa teraniaya gila -,- *nasib baik aku tak balik lagi, kalau tak, aku pecahkan pintu office dia ( ceh-ceh macam berani! ) :p

Ya Allah, ibu ayah aku dah bising jeee. Sampai ura-ura nak berhentikan aku. Ahhh aku tak nak, belajar dekat KPTM berhenti, takkan kat UNISEL ni pun nak berhenti juga? Aku sayang dengan course yang aku follow sekarang. :'(


kalau guna transit tu mesti bayar kan?
baik balik rumah jeee.



kalau aku datang hari rabu nanti, office still tutup.
macam mana?
lagi ayah aku marah sebab terpaksa ambil cuti
semata-mata nak pegi ambil kunci rumah,
and last office pula tutup.




                                           macam mana nak buat sekarang ni?
                                          apa masalah sebenar la UNISEL ni?
                                                 kami jadi mangsa keadaan.

No comments:

Post a Comment