default

Monday 8 October 2012

Diet

                                                                 Assalamualaikum


Aku mula risau berat badan aku naik mendadak gila hokeyhh. Dulu sebelum masa masuk Unisel, actually berat aku cuma 58KG sahaja, sekarang aku sem 3 kat sini, berat badan aku naik sampai 78KG. Nampak tak jauh angka tu bergerak? Fuhhh terkejut mak jemah! Baju-baju aku pun terasa ketat je bila pakai. sedih gila aku weh. So aku decide untuk ambik product dari Herbalife ni. :)

Now, i'm a Herbalife user, diet yang seimbang dengan nutrisi yang sihat. InsyaAllah kalau berdisplin dalam penjagaan pemakanan, berat badan akan turun dengan mudah.'' go go lose more''  bak kata coach aku. *baru dua hari guna product ni, aku rasa badan aku ringan dan tak rasa ngantuk langsung dalam class, serious tak tipu!

makanan aku setiap hari
:D

setiap pagi dan malam
shake shake shake !
:D
Anyone interested? Boleh bagitahu aku kalau nak try product ni. Ini bukan dadah dan bukan ubat tapi nutrisi yang seimbang tanpa kita berasa lapar. Percayalahhh.


                                                                       till then~

2 comments:

  1. huyooo tudddia layan herbalife,,ehehh gudluck

    ReplyDelete
  2. akak pernah try ke?kalau belum try,meh la join sekali. :D

    ReplyDelete