default

Saturday 20 October 2012

Pavlova


                                                      Assalamualaikum

Rupa-rupanya senang je nak buat Pavlova ni. Kalau nak beli kat luar, harga pavlova ni boleh tahan harganya kalau satu slice. Aku dari hari tu teringin nak makan sesangat, asyik tak dapat je. Puas merengek kat encik kekasih. Dia pandang slekkk je dengan kening kiri terangkat ala-ala Ziana Zain. Itu aku faham dia tak bagi la maknanya tuuu.


'' kan awak boleh buat sendiri''

''mana i tahu buat''

''google ada, you tube ada''

''*sighh =.=''


                                  maka terhasil lah ''pavelovaaa'' aku ni fuhhhh~
                                 *sambil lap peluh di dahi, dapur berselerak*


percaya tak ni air tangan aku?
strawberry masam so balance dgn cream yg manis tu.

                    terer tak aku buat? nak order, let me know ye, just leave your phone number.
                                                        kah-kah :D opssss.



                                                        till then~




2 comments: