default

Wednesday 31 October 2012

Multi cooker

                                                     Assalamualaikum

Kat rumah aku tu cuma ada rice cooker je, tu pun house-mate aku punya. Rice cooker tu pun cuma boleh masak nasi, selebihnya boleh panaskan makanan. Mana boleh nak goreng-goreng,masak-masak kan? Selalu aku masak nasi je,tak pun masak sardin dalam tu mkn dengan speghetti.

Hari tu aku aku keluar dengan family aku, ayah aku masuk kedai elektrik, pelik juga rasanya ayah ni nak beli apa, sebab rasanya kat rumah tu semua ada dah. Tiba-tiba ayah tanya taukeh tu harga cooker yang ada kat situ. Ohhh maiiii, suka aku! mesti tu untuk aku! hahaha tak minta pun dapat. Rupa-rupanya ayah aku ternampak gambar aku masak sardin dalam rice cooker,maybe ayah kesian kot kan? hehehe terharu T.T

                                       mekasihhh ayah,sayang ayahhh! :')


                                 Lepas ni nak masak apa pun boleh, heheheh :')

2 comments:

  1. hahah dulu akk msk tomyam, greng telur , pe segala jenis dlm rice cooker jek tau,haha asal boleh katenye

    ReplyDelete
  2. wahhh baguslah,kita tak tahu nk msk semua tu,guna rice cooker *alasan yg kuat bagi kat ayah utk beli multi cooker tu,haha :D

    ReplyDelete