default

Wednesday 3 October 2012

sore eyes

                                                              Assalamualaikum

ahhhh i got sore eye, nak masuk youtube la, tapi yang version tak dapat MC punya, muahaha boleh?*sumpah gedik. Nauzubillah tak nak lah, mengundang kontroversi nanti. haha actually dari malam tadi, aku rasa mata sebelah kanan rasa sakit je, berdenyut-denyut pun iye, pedih pun ada, macam-macam la. Sekali pagi tadi aku bangun, ohh mak aihhh sepet sebelah. Mata aku dah sepet, bertambah sepet. Tak boleh jadi ni, habis class pagi tadi, singgah klinik kampus sekejap. Doktor check, mmg aku kena sore eyes, tapi masih awal, boleh dicegah lagi kata nya. Kalau masih tak baik, dia suruh aku pergi lagi sekali untuk rawatan lanjutan.  harap-harap takde papelah,risau rasanya.


mana satu aku nak telan, mana satu nak titik kat mata?
last-last aku biar je ubat tu kat meja,
:P

Balik klinik, singgah kejap kedai beli barang nak buat carbonara speghetti. Yana a.k.a  room-mate aku yang masak, hanya guna rice cooker, haaa kau mampu? aku dah penat, hanya larat makan je, mueheh thanks yana :D


sedap yawww :')

                                  burlkkkk (sedawa) eehhh tak senonoh betul, alhamdulillahhh :')


                                                                      sekian~

No comments:

Post a Comment