default

Friday 19 October 2012

Emosi terganggu!

                                                  Assalamualaikum

Tepat jam 7 malam, tempat aku mesti depan tv. Sebab apa? Bahana Slot Akasia Julia lakonan Nabila Huda (Julia), Azlee Hairi (Azuan), Fizo Omar (Amir), Fauziah Gaos (NurulAin) dan ramai lagi. Sebelum pukul 7 tu aku dah siap-siap mandi, ambik wuduk. senang, bila iklan terus sembahyang maghrib. Bila selesai sembahyang, tengok tv pun rasa lega sebab tertunai sudah tanggungjawab. In between tu, room-mate ajak teman dia beli makanan, haha so sorry i will stay in front of the tv without a move sampai pukul 8. haha boleh? ^.^

Bila tengok cerita ni, senang je air mata aku meleleh especially scene Julia diceraikan dengan talak 3 oleh si suami, Azuan. Bila scene Julia kena tumbuk, tampar, gusti dengan si Azuan, emosi aku pun berubah. Aku pun hoverrr dok membebel sorang2 depan tv. Cewahhh kemain lagi sebelum nikah, janji macam2. Nak sayang sampai hujung hayat la apa la bagai. *eehhh emo pulokkk aku! :P Lagi best scene Fizo Omar (Amir) so sweet bila dia caring gila dengan wife dia, NurulAin (Fauziah Gaos). Aku pulak sengih2 sendiri sambil tengok kiri kanan, kot2 orang kata aku gila kannn? haha. :D

Last but not least, please la tengok cerita ni, tak rugi hokeyyy *agak-agak aku promote, production bagi imbuhan tak? muahaha berangan la kau zuyyin! Now, isnin-khamis memang melekat depan tv tunggu cerita ni. Aku rasa sebab ada Fizo Omar kot, kalau letak Jehan Miskin, awal-awal aku tak tengok dah. HAHAHA. Opss terover pulak!

2 comments: