default

Wednesday 31 October 2012

raya aidiladha :)

                                                     Assalamualaikum

Dah lama tak update, asyik berjalan-jalan je kat blog orang, blog sendiri tak berjalan-jalan. Boleh pulak mcm tu ek? Hehehe biasalah busy sejak menjak ni. Sebelum tu aku nak ucap SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA buat semua umat Islam seluruh dunia. Aku tahu dah terlambat tapi aku tetap nak wish juga. Mudah-mudahan Qurban yang dijalankan pada tahun ni diberkati ye, amin :)

Raya hari tu, aku balik kampung. Ikutkan hati malas juga bila mengenangkan assignment bersusun atas meja tu ha, tapi kesian pulak kat atok takde sesiapa kat rumah. Boring juga takde sesiapa kat kampung tu ha, ada sepupu-sepapat ntah mana perginya pun tak tahu lah. :P Family aku dari KL sanggup redah jem 7jam kat jalan raya semata-mata nak balik kg,takde hal pun dengan ayah aku balik kerja terus kitaorang bertolak ke kg. Inikan pulak cuma 1/2 jam tak boleh nak balik kg jenguk orang tua. Pelik aku! T.T

Hari raya pertama tu pergi Segamat melawat nenek sedara aku, raya kedua ke Muar ada makan-makan kat rumah sedara-mara. Tengok, kerjanya makan jeeee? Apa boleh buat? Bila raya je, aktivitinya makan lah, so terpaksa lupa sekejap diet aku. muehehe :')

Raya ketiga balik KL, jalan memang jem gila. Biasalah orang Malaysia bila musim perayaan memang banjir kat highway dengan kereta-kereta. Sangat terrile and horror okey, sakit montot aku. fuhhh~

Bila balik kg, hilang tension, lupa semua masalah. Tapi bila balik KL mula teringat assignment, mula tercari-cari tarikh nak pegi kursus, mula kelam-kabut nak buat report, semuanya ter''mula''...ACENERRRR TUHHH?



                                            TENSION =.='

2 comments:

  1. heheh dekat 5min mcm mana pon kalau de hal lain, xsmpai jugekk,,

    ReplyDelete
  2. betul jugak kan,tapi terkilan T.T HOHOHO

    ReplyDelete