default

Tuesday 3 July 2012

apa nak buat cuti sem?

                                                           Assalamualaikum :)

Well, well, well cuti sem menjelma kembali. Aku rasa cuti sem kali ni paling tak best you know...Arghhhh tension. Coz what bila aku cuti sem, member-member aku semua dah naik start sem baru. bila diaorang cuti, aku pula tak cuti. hmm dok terfikir nak buat apa untuk cuti sem ni? Takkan makan, tidur je kat rumah? Encik kekasih pula tak boleh balik selalu sebab sem kali ni, schedule yang padat dengan aktiviti. Haihhh apa bole buat ?
Sabo lah janggg~


termenungan aku sendiri.


                 Ibu suggest suruh continue lesen, ehhh boleh je kan? tapi ibu bayo kan boleh tak? hee
                                                 ibu berlalu dengan mati menjeling sekilas.
                                                           kihkihkih *kedekut betul ibu ni.. :p

No comments:

Post a Comment