default

Thursday 12 July 2012

M.E.R.E.M.P.I.T

                                                              Assalamualaikum

Sekarang kawan nak meluahkan perasaan yang aku ada cuma Syahadah je. Ex-classmate aku masa form 5. Sementara kawan-kawan yang lain busy dengan komitmen yang terbentang luas. *wahhh ayat aku tak boleh dasyat lagi ke? Sekarang beliau yakni Syahadah jadi penganggur terhormat di rumah. Alang-alang aku yang sentiasa free ni kan , dia pun mengajak aku merempit. Dah lama tak naik motor rasanya. hew hew :)


sempat lagi capture
*muka excited gila 

Dah puas jelajah, kita mula pengembaraan dengan lepaskan tension kat Selayang Mall, main bowling. Aku bayangkan hati aku dibaling lalu jatuh bergolek dan seterusnya strikeeeeee. *apa aku merepek nih T-T


gaya pemain bowling masuk longkang
sekian.


Habis kecewa dekat Bowling, makan-makan, tak cukup makan-makan lepak pula kat taman sambil meluahkan masalah dunia. Masalah boiprenggg lah, masalah dunia yang tak pernah berkesudahan lah, masalah politik lah dan macam-macam lah. :p  *sambil mata curi-curi jeling abang-abang hensem jogging,pewwwittt *,*


Rakan baiklah yang selalu ada untuk menyedarkan kita
tentang perkara yang kita kurang sedar.



Bila dapat jenjalan, rasa hilang semua bebanan yang sentiasa ada kat kepalaotak aku ni. Biasanya cakap macam ni, bila bergaduh dengan boiprenggg. *haaa pecah rahsia ! :p




2 comments:

  1. hohoho besnyer dpt lpak ngn kwn baik ,, hohoho gaduh ke?=p

    ReplyDelete
  2. hohoho sangat best,rasa mcm baru lepas dari belenggu penjara.wahhh sempat lagi. haha :P

    ReplyDelete