default

Monday 16 July 2012

1 MALAYSIA FOR YOUTH

                                                           Assalamualaikum

Hari tu aku kan janji nak cerita 'aktiviti apa' pada entri yang lepas kan? Actually aku dilantik sebagai petugas wakil dari BELIA DAERAH GOMBAK. Aktiviti yang dijalankan berunsurkan kerja amal. Tugas yang diberikan pada aku takdelah berat mana pun. Just pantau budak-budak yang sebaya aku from MASTERSKILL membersihkan kawasan Zoo. Memang lawak la mereka-mereka yang belagak hot tu kena masuk sungai, kutip sampah-sampah. Aku hanya mampu tergelak melekek-lekek dengan kawan setugas. Habis baju diaorang basah kuyup. hua hua hua :D padan muka ! :p


Zoo Negara
rakan setugas saya

students from MASTERSKILL 



Masa tengah duduk-duduk tu, ternampak Johan Raja Lawak dengan Ozlyn bawa anak-anak mereka. Sweet sangat diaorang layan anak-anak mereka. Apa yang aku nampak Ozlyn pregnant. Lagi bertambah sweet. Lepas tu, nampak pula Syawal AF dengan awek dia kot agaknya. Buat apa pergi zoo kan? takde tempat lagi romantik ke dia nak bawa awek dia? huhuii :p By the way, tak dapat nak snap picture, jakun sekejap terserempak dengan local artist kan? =,=


Destinasi seterusnya, ke Klcc. Program im4u iaitu 1 malaysia for youth. Apakah tujuan event ini diadakan? Aku pun tak tahu. Hahha, ramai youth-youth yang ada kat situ. Dapat helmet 1 Malaysia lagi tau. Ramai gila orang, sampai tersesat-sesat aku. Banyak jalan yang ditutup. So terpaksa jalan jauh untuk ke sana-sini. Penat gila =,=


im4u
1 MALAYSIA FOR YOUTH

Celebrity corner

Kat sana macam-macam ragam manusia dapat dilihat. Ada yang datang berpasangan, majoritilah yang aku tengok. Kat sana juga macam-macam fesyen ada. Faham-faham jelah kan mengalahkan artist. =,=



farah

adila

zuyyin
(aku laaa)
Masing-masing muka kepenatan. Emm tak banyak pun gambar yang dapat ditangkap. Busy buat kerja. =,= Tapi sempat juga curi-curi masa tengok konsert. Ramai artist yang hadir seperti Lisa Surihani, Kamal Adli, Scha, Zizie AF, Hijjaz, Mila AF, Yazer AF, Ain AF, Ezad Exist dan ramai lagi lah.


ezad exist

ain af

yazer af

Dapat tengok artist face-to-face memang jakun sekejap la kan. Bandingkan muka mereka-mereka dengan kulit muka aku memang jauh beza bagai langit dengan bumi. Hua hua hua :D Asal muka tepek dengan make-up memang la cantik kan? (nak sedapkan hati sendiri). Bila dah tengok macam-macam orang, terfikir sendiri, yang kaya, kaya benar. yang miskin terus miskin. Agak terkilan di situ. :'(


Okey sampai di sini dulu. Tak larat nak taip. Padahal banyak lah sangat aku menaipnya kan? Sebenarnya malas :p   ok bhaiiii :)

No comments:

Post a Comment