default

Wednesday 18 July 2012

kenangan

                                                               Assalamualaikum

Sejak-menjak ni, aku kalau nak buat kerja kat lappy rasa macam lembab je. Bila loading, mak aihhhh sempat aku nak buat teh tarik untuk encik kekasih 3 cawan. Nampak kan kat situ, lembab gila. Check punya check, rupanya banyak sangat document like folder assignment lah, folder pictures lah, folder lagulah, etc. Macam-macam ada. Tu yang macam slow je dia buat kerja agaknya kan? So nak memudahkan kerja, aku terpaksa delete mana-mana yang patut.


Sebelum delete tu, check dulu mana-mana yang patut di hapus, mana yang tidak. Sekali terjumpa folder masa zaman sekolah dulu-dulu. hihihi. Alamakkkkk rindunya. Bila tengok gambarnya, senyum-senyum sendiri. Kalau orang tengok, macam tak betul pun ada aku ni agaknya? haha :D

orang belajar, kita bergambar
:p

sempat lagi peace yaww
:')

farah tukar nama jadi sharmila
sekian.
:D


time math
tak fokus !
adik-adik jangan tiru macam kami yea.

i miss this moment.


moniter : encik kekasih
ass. moniter : zuyyin lahhhhh
:p


tamat tingkatan 5
at legend hotel.

rindunya :)

pengerusi persatuan ERT.
*JANGAN MAIN-MAIN TAU
:P

Terimbau-imbau masa ponteng kelas math, masa fall in love dengan encik kekasih *aku pun tak tahu macam mana boleh jadi? hihi. Sweet betul masa tu. Rasa nak ulang balik kenangan dulu-dulu. Masa form4,5 paling happening sekali. Kalau lah diberi peluang masuk balik zaman persekolahan, aku sanggup. Nak belajar balik :')


                                                   Alangkah indah jika masa boleh diputarkan...

2 comments:

  1. tuuuu dalam gambar kelas dengan persatuan,aikk x kenal muka sendiri dah ke? heheh :')

    ReplyDelete