default

Friday 20 July 2012

Manual.

                                                         Assalamualaikum

Most kawan-kawan aku dah terer bawa kereta. Jumpa aku tepi jalan, siap hon lagi angkat tangan. Dalam hati ''aku pandai drive,kau hado?'' Aku pun tak mengalah la kan ''ekelehhh kerek pula kau kan?'' HAHA :D
takdelah, ini gurauan semata-mata. Mana ada kawan aku buat macam tu, kalau ada, tu bukan kawan aku la namanya. So straight forward, sekarang ada lebih kurang 2minggu sebelum aku naik sem baru. Dalam dua minggu nilah aku pula sibuk nak habiskan kelas memandu before test JPJ on 31 July. Ohhhh aiseyymannn -___-

Ohhh yeah, mind you aku drive kereta manual. Seriously sebelum ni aku tak pernah control manual car. Tak main lahh kan? *layan kereta auto jeee. Sekali masa kelas kena drive manual car. Mula-mula bawa, cuak bukan kemain. Menjajau sekejap. Kejap-kejap nak tukar gear. Stop kat traffic light, tak nak berbual-bual dengan pakcik yang ngajar aku tuh sebab nak tunggu lampu hijau. Lepas dah dapat feel, baru boleh berborak sambil kenyit-kenyit mata dengan mamat hensem lalu sebelah kereta viva aku (kereta driving school). how cool ? haha :D

First time ohhh bawa manual car. Boleh tahan juga. So far, so good. Apa pun, harap-harap dipermudahkan segalanya. Aku dah diisytiharkan phobia-free. terima kasih LOL  hihihi :')




                                                     Thank you for reading this entry :)



                           

No comments:

Post a Comment