default

Tuesday 10 July 2012

Hero family

                                                             Assalamualaikum :)

Last aku ke Pantai Port Dickson, masa aku form 4 tak silap. Lebih kurang 3 tahun aku tak jejak Port Dickson. Last week, aku hantar adik aku ke Politeknik Port Dickson. So, after that aku akan ke pantai lah selalu. kan? Straight to the point, seorang lagi hilang kat rumah. Lepas ni takde satu-satunya hero family boleh tolong ibu ke kedai. hihihi. Ehh baru aku perasan, tempat belajar yang diberi semua kat hujung dunia. Means nak keluar beli barang ke, jenjalan kat bandar atau pekan agak jauh kalau jalan kaki. Hua hua. Aku tercampak kat Kuala Selangor, Piee pula ke Nogori, lepas ni Nina ntah ke mana. :p

what do you think of these word?
LOL

sumber kekuatan kami,
adik-beradik

proses penyerahan borang,kunci
dan lain-lain

aku dengan aqil
gedik ikut nak hantar shafiee

*abaikan mata juling tuuuu

aku tak tahu apa motif gambar ni
*saja tepek memenuhi entry
LOL  :p

in fact kalau bilik lelaki kan?
penuh contengan.

ibu menjalankan tanggungjawabnya sebagai seorang ibu.
ibu mithali !
i love my mom 

sedih aku tengok wardrobe milik kerajaan ni
*aqil nak juga interframe
:D
Jangan tak tahu, sesampai je kat rumah, ibu menangis rindukan anak bujang dia. Ala ibu ni, bukannya jauh pun Negeri Sembilan tu dengan Selayang. Ayah ajak jenjalan kat pantai pun, ibu takde mood. kihkihkih.Tapi ibu berangan nak sewa hotel minggu ni nak ambil Piee . Baru seminggu anak bujangnya kat sana. Aduhai ibu ku~

*yang penting, minggu orientasi merupakan aktiviti yang paling tak best di dunia okeyyyy. Padanlah Piee     merungut nak balik. HAHA padan muka !

     



2 comments: