default

Wednesday 20 June 2012

aku je yang slowwwwly

                                                  Assalamualaikum si cantik, si kacak

Well sekarang aku just menghitung hari untuk final. InsyaAllah harap-harap dipermudahkan semuanya. Hmm sekarang ni sepatutnya aku study for exam tapi aku study cari resepi-resepi yang baru plus yang mudah untuk disediakan yg sedap-sedap gila. Maksud aku makanan laaa. haha. Actually aku baru tahu ada apam polkadot yang comel lote tuu. Padahal dah berzaman orang buat. Aku baru tahu nak buatnya. Slowwwwly kan aku? *sambil tutup muka maluuu.

             
Now aku kat hostel, ingat weekend ni nak balik buat. Dah siap list all the ingredient dia, nak suruh encik kekasih beli. haha. nak bagi mak mertua rasa, ahaks *gedikgila okeyyy sebelum encik kekasih balik ke Penang, he must try apam aku tu. Harap-harap menjadi lerrr.

agak-agak mak suka tak?
haha :D
*perasan! :p



                           Next post, akan diupdate untuk apam polkadot yang mesti menjadi ! :D

No comments:

Post a Comment