default

Tuesday 26 June 2012

Sayangggg Ayahhhh, Ibuuuuu :)

Hehe tak tahu la nak cakap tajuk kat atas tu sedih ke, gembira ke but ini more terharu laaa . . Aku belajar kat unisel ni, tiap-tiap minggu aku balik. Biasanya ayah yang pick me up direct from office dengan baju kerja lagi. Terharu kan? Aku bersyukur sangat, aku still ada ayah and I still need him. Memang semua orang akan cakap ayah dia terbaik. . But still my ayah is the best in the world.

Dari benda kecil-kecil macam tiap-tiap hari ayah bagi duit belanja dari aku tadika sampai laa ni di university. All because of him. He's always besides me when I need him. Begitu juga ibu. For me, tiap-tiap hari aku sambut Mother & Father Days, bukan setahun sekali je.

There's one time that I feels afraid... Afraid if I lost him.. Afraid if I can't pay back all his kindness. Ya Allah aku tak dapat nak bayangkan macam mana. Ya Allah kau ampunilah dosa-dosa ibu bapaku, panjangkan lah umur mereka, berkatilah mereka, murahkan rezeki kepada ibu bapaku ya Allah, aamiiinnnn.

Rasa macam lambat lagi nak habis belajar, kerja then balas jasa ibu ayah. Yup itu sebenarnya sebelum berkahwin. Tak dapat banyak pun, at least mesti ada. I can't express into words how much I love them :'(

i love them so much
<3



No comments:

Post a Comment