default

Thursday 28 June 2012

terbaik~

                                                             Assalamualaikum semua :)

How are you? I'm fine thank you. wahhh aku in a good mood kan? kan ?coz what? coz ibu bagi aku  lesen keluar dengan fatinah and syahadah yakni ex-classmate aku masa sekolah menengah dulu even final exam tak habis lagi papernya. heee ;) of course excited. punya la susah nak pujuk ibu. sampai melutut bagai tau. *Jangan percaya sebab aku tipu je. Hahahaha. seronok sangat okeyy. Rasa macam baru turun kL. Tak silap aku, hampir setahun tak jejak tempat lepak dengan kawan-kawan dulu iaitu di Times Square ( TS ). Dulu masa zaman sekolah, bila ada duit lebih sikit, pergi Cosmo World ala yang ada roller coaster tu. Sampai bangla cuci lantai kat TS tu pun dah kenal kitaorang. bhahaha. :D *aku tipu lagiii!

Jarang sangat hang out dengan member sekolah dulu-dulu especially masing-masing dah ada komitmen. Mainly my time will be spent with family, takpun kawan-kawan kat unisel tu. So, i was looking forward to it, encik kekasih pun bagi green light and dia tak payah ikut sebab aku bagi suggestion pick up aku dari bus stand masa aku nak balik ke rumah, heee ;')

these are my excited friends
haha :D


baju merah ( fatinah)  , yang lain-lain tu
member tmpt dia belajar.
  
baju purple sblh aku tu syahadah , two gegurl
from left kawan baru aku ^,^
comeyyyy :)

tak dapat main kat dalam,
bergambar kat luar pun jadilahh.
:p

gemokksss nya peha aku?

no caption
:p





khusyuk aku makan
haha
tercapai juga makan tutti-tutti ni
:p





sesi memilih topping tutti
heee
with my best friend as well
:)
           

pantang jumpa cermin, tangkap muat je.
hihihi

lagi..

dan lagi...

bestie aku forever
:)

duduk-duduk rehatkan kaki
plus sesi meluahkan perasaan.
:)


dalam toilet pun jadi..

haaa dapat pun ambil sorang,
kalau tidak sibuk je anak dara dua orang tu
:p

aikkk ada lagi. :p

Lepas makan-makan, shopping-shopping, turn tengok movie pula. Cerita Aku, Dia dan Kamu. Memandangkan cerita tu je yang sempat kami tonton.  bajet dalam pukul 6 mesti kena keluar dari TS tu. Not bad at all, ermm bagi yang berhati romantik, jiwang mesti layan cerita ni. Aku tak berapa nak minat sangat. 6/10 rate yang aku boleh bagi for this movie :)se

Mostly aku yang pegang canon tu, actually tu milik fatinah. Dia tahu aku obses gila dengan dslr, jadi dia serahkan kat aku untuk jadi milik aku sehari suntuk. kihkih sedih betul. Fatinah pelajar dari course photography so dia kata dah bosan pegang camera. boleh pulak mcm tu ek =,='

                                               



                                                     
Lepas movie, window shopping lagi, jalan sampai kaki terasa nak patah baru terasa nak cari jalan balik rumah. Encik kekasih asyik call, call, call je sebab risau aku tak terasa nak balik rumah. kihkihkih :p *actually jeles tak dapat ikut lettewww :)


comelnya bear tuuu <3

tak habis-habis lagi dengan cermin.
setiap outlet ada cermin, tmpt tu jadi sasaran.
:p

captured by fatinah
nakal tau !
*muka penat gilaaaa -,-

muka memang penat tahap gaban.






seronok dapat jumpa kawan sekali-sekala even memang penat sangat-sangat terpaksa menapak sejauh 3km untuk cari bus ke selayang. Dah lama tak naik public transport, so semuanya dah lain.
itu belum lagi tersesat, kena tanya orang baru jumpa jalan.
bajet macam kat obersi je, boleh sesat-sesat 
:p

Till we meet for next gathering kawan-kawan… InsyaAllah..




No comments:

Post a Comment