default

Friday 1 June 2012

ohh lesen

Aku ambil lesen masa form5, sebelum exam SPM lagi aku dah mendaftar, buat ujian, ceramah untuk dapatkan lesen L itu. But until now, aku tak continue dapatkan P. Tak habis-habis renew je. Almost dua tahun berlalu. Kalau calculate balik, dah boleh continue untuk dapatkan P tu kan? Masalah masa yang tak mengizinkan. Habis paper SPM, aku keje, berhenti keje, sambung study KPTM, berhenti KPTM, keje balik, berhenti keje, masuk pulak UNISEL ni sampai la sekarang...

So pagi tadi, tiba-tiba tergerak hati nak bukak purse, MAKKK AIII expired date lesen tu hari ni. Nasib baik, kalau tak burn gitu jeeee. Pergilah aku dengan 'encik kekasih' ke pejabat pos .


bila la turn aku ?

lama sangat tunggu, sampai tertidur
wakaka :D

lambat betul service dia.
staff pun macam bangang
tak mesra alam betul

Lepas balik dari pejabat pos tu, singgah makan aiskrim jap. Tiba-tiba terasa nak makan aiskrim pulak walaupun tengah selsema. Takpe-takpe ubat segala penyakit , yea dok?  hohoho XD

Location at Ice room, Sri Gombak. Aku tak sure whether they have other branch dekat tempat lain ke tak. Ice room ni ala-ala tutti frutti tu. Tapi yang ni, ice tu dikisar halus bersama sauce dia yang tersendiri. Memang sedap wooo :)

decoration yang kemas 

tropical fruit snow ice for me and durian snow ice for encik kekasih

just make your own order
lain dari yg lain, dah siap baru bagi staff kat situ
interesting!
Memang terbaik, kalau tak sedap, aku pulang balik !
dah la rm13.90 sepinggan
just kidding, aku tahu makanan kat sini not bad at all
:)

yummy :)


sedap juga sebab org belanja :)
 
senyum sikit je sebab mahal kat situ
''habis duit aku''
HAHA

mekasih awk, lain kali belanja lagi
:)

                   Sesekali makan besar ni boleh la, kalau hari-hari kopak la kitewww, hew hew hew :)

No comments:

Post a Comment