default

Monday 4 June 2012

Bila bersama :)

                                        Assalamualaikum teman-teman :)

Jumaat lepas aku balik kampung sebab ada kenduri kahwin plus ada buat kenduri doa selamat syahmi sunat . Syahmi ni cousin aku. Mula-mula memang terasa malas nak balik tapi mengenangkan rindu nak jumpa cousin-cousin comel aku tu, aku gagahi jua. Hua hua hua :D  Encik kekasih pun kebetulan balik kampung, katanya nak jumpa cousin-cousin dia. Eleh awak ingat, awak sorang ada cousin hahaha (sajadengki) :p


*random pictures  kemalasan melanda diri ketika ini :p
  (gambar sekitar majlis sekian-sekian)






abaikan kelibat di belakang

motor aku ada, kereta aku ada
KAU ADA??


siapa tak geram bila dia buat muka macam tu kan?
eeeee cubit kang !


aloolo, tomey-tomey 
disuap oleh atok :)

with my tanterrrr (mama firas)

aku memang suka buat dia nangis :p

sama besar kan dgn makcik aku?
ok abaikan !

heee :D
jangan silap yea, baju oren tu my mom bukan kakak saya !
*peringatan :D

lengan aku gemok betol
cm ne nak kuruskan eh?

tak tahu la apa yg buat kami gelak :D

comelkan?
aku suka gambar ni :)

:D



sayang diaaaa :)




                                                               terima kasih kerana membaca  :)

No comments:

Post a Comment