default

Monday 18 June 2012

Dreams of me

                            1.  of course happy family forever *alhamdulillah sudah memilikinya :)

 
happy family :)







2.    diploma of preschool *insyaAllah lagi 2 tahun

3.     loving boyfriend *oppssss senyum tersipu malu + gedik gila

:)

4. true best friend forever *ada dah LOL :)






5.   perodua myvi *tunggu encik kekasih belikan :p

6. own lappy* dah ada (sony vaio)


7.  nikon dslr *encik kekasih punya canon, so aku nak nikon la pulak.




8.  panjat gunung kinabalu dengan encik kekasih *insyaAllah akan tertunai

ekstrem tak?
haha :D


9.   self-confident yang tinggi bila jadi teacher nanti *boleyyy ke?? =,=

10.  camping dengan rakan-rakan + konvoi ramai-ramai

11.   garden concept on my wedding

rumah aku dkt dgn FRIM, so ada la tempatnya :O

12. nak honeymoon dekat bali 

yang aku tahu Bali is a beautiful island with makanan yang
pelik tapi sedap so aku mesti mencubanya! yayy


     Hew hew besar betul angan-angan aku kan? tapi takpe selagi ada kemahuan,di situ ada highway :) LOL 

                                
                                                                   Have a nice day :)

2 comments:

  1. haha amboi,,mudah2an tercapai k,,dan mudah2an kekal dgn encik kakasih hati awk tu =)

    ReplyDelete
  2. tu lah amin ya rabbal alamin. angan-angan semua nak tinggi jerk kan? haha

    ReplyDelete