default

Thursday 7 June 2012

Apa pun tak boleh !

                                                 Assalamualaikum

Salam jumaat buat pembaca-pembaca sekalian. Bajet macam ramai je reader aku, hua hua :D Hari ni aku rajin pula nak update blog, balik je dari class, terun on laptop. Sebab apa tau, nak luahkan kekecewaan yang melanda diriku saat ini, cewwahhh :p

Actually, tadi ada presentation. So dah confirm-confirm group aku kena present kan? Kalau orang lain yang present, buat apa aku nak cerita. Bak piii depaa la kan !!(loghat penang yang pekat gila) HAHA. Okay straight to the point, tadi persembahan kami dikomen tidak memuaskan. Kucewaaa tak terhingga. Punya penat kami buat slide, dari petang sampai malam, TAK MENARIK katanya?  ha padan muka kau, zuyyin !!

Kalau nak ikutkan memang tak berbaloi la dengan usaha kitaorang. Esok nak present, hari ni baru nak buat slides. Aku memang suka buat kerja last-last minute. Hew hew ;)

location : unisel library yang tak besttt
orang nak buat discussion
kami sempat bergambar
Ada dua group yang present, group aku dengan beberapa orang lagi. Lepas buat pembentangan tu, akan ada soalan untuk ditujukan sebab nak uji kefahaman budak-budak kelas aku dengan apa yang kami bentangkan. Kalau dapat jawab, dapatlah hadiah. Yang tak tahan tu, kumpulan aku cuma bagi choki-choki. Ala choc yang panjang-panjang tuuu. Siapa dapat jawab, sebatang je aku bagi. Kena bajet-bajet (kedekut sebenarnya) haha just kidding !

sumber : miss google
macam ni rupanya. :p

                         Untuk kumpulan yang lagi satu, kreatif sangat. Hand-made punya, terbaikkkk~

comelkan ?
macam gift dari rumah pengantin.
kalau aku... mana ada masa nak buat macam ni.
huhuhuiii
                                         
                                                                         Have a nice day :)

No comments:

Post a Comment