default

Wednesday 13 June 2012

Assignment ohh assignment

Minggu ni minggu paling sibuk buat aku. Sebabnya lagi dua minggu je class before final exam. Assignment yang diberi oleh lecturer mestilah di'submit'. Ni lah nyawa aku untuk semester akan datang. Harap-harap tak kena reject, aku dah tak sanggup nak ulang benda yang sama je. Lecturer-lecturer yang ada kat UNISEL ni agak cerewet sikit plus ikut mood diaorg nak accept assignmnet kita. Kalau tak kena dengan selera mereka, assignment akan jadi mangsa untuk dicampak. Professional ke lecturer macam tu? Aku pun tak faham kenapa macam tu sekali orang terlebih pandai ni. Seriously aku rasa kurang hormat orang macam ni. Maaflah -,-

ni lah tempat aku makan+beradu+menangis
untuk seminggu ni.


satu malam aku tak tido buat benda alah ni,
kalau tak accept, aku tak tahu lahh -,-
aku memang suka buat kerja last-last minute nih

Harap-harap assignment ni diterima. Ya Allah ampunilah dosa-dosa aku. Dah nak exam pun, masih boleh kutuk-kutuk lecturer, maafkan saya ~



2 comments:

  1. heheh standardlah asemen kene campak , ade jek yg kene buang tong sampah n longkang tau,,hehehe

    ReplyDelete
  2. serious? wahhh,ada lagi teruk rupanya. tapi bila fikir balik,memang tak profesional kan buat student mcm tu. malu pula satu hal,adehh -,-

    ReplyDelete